ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ: "ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΑΜΚΑ"

Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟΝ ΑΜΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΟ..":

Με το ανωτέρω εξώδικο έστειλα το μίασμα ΑΜΚΑ στη Σταδίου 29 με δικαστική επιμελήτρια, στα τέλη Νοέμβρη.


Σήμερα 30-12-09 βρήκα επιστολή τους με την οποία μου έστειλαν πίσω την κάρτα. Υπογράφει η Προισταμένη του Γ' Τμήματος της Δ/νσης Μηχανογραφικών Εφαρμογών Ευαγγελία Μπαγγέ.

Ορκίστηκα να τους τη στέλνω διαρκώς πίσω.
Αύριο θα την στείλω στην Πειραιώς 40 που είναι ο Υπουργός.

Άν μου την ξαναστείλουν πίσω, θα την στείλω στην ΗΔΙΚΑ ΑΕ Συγγρού 101 (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης) η αλλιώς Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κυβέρνησης Αντιχρίστου.
Θα το στέλνω πίσω το σίχαμα, μέχρι να με βαρεθούν.
Ενα έχω να πω. Είναι φασίστες και αντίχριστοι. Και ανθέλληνες. Σφουγγοκολάριοι των Bilderberg, και παρακοιμώμενοι των Σιωνιστών. Όλοι τους.

Υπολογίζω πολύ στις προφητείες του Γέροντα Παίσιου. Αυτοί πάνε να μας ξεπουλήσουν τώρα, να μας εξαφανίσουν ει δυνατόν. Αλλά δεν θα αφήσει ο Χριστός. Στα μούτρα τους θα ξεσπάσει όλο το κακό που ετοιμάζουν, και θα το λουστούν υπο μορφήν πολέμου. Όπου νά'ναι τελειώνει η Εγνατία...
Μέτά, λεει ο Γέροντας, θα γίνει η αναλαμπή της Ορθοδοξίας.

Αμήν και πότε! Κουράγιο αδέρφια.

Μία αγανακτισμένη Ελληνίδα

Σχόλια

  1. Αισχος!!!!!
    Δεν κατάλαβα. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΓΥΡΙΣΩ ΠΙΣΩ; ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις